Ostatnio na naszym forum

  • Zbrojni krzyżowcy szkielety i kościeje
    Autor: Tabris, napisano 18 listopada 2017 Przejdź
  • Pytania i problemy
    Autor: Begrezen, napisano 15 listopada 2017 Przejdź
  • Problem z Lobby
    Autor: michal1410, napisano 14 listopada 2017 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • StarcieWygnanych:ŚwiętoGównicy
    Autor: PanJan, dodano 31 października 2017 Zobacz
  • XXI w.(multi)
    Autor: michal1410, dodano 27 października 2017 Zobacz
  • Czas Apokalipsy
    Autor: czajaj@wp.pl, dodano 16 października 2017 Zobacz

Bohaterowie kampanii

Roland
rycerz, człowiek, mężczyzna
Biografia:
Niedawno odbity z niewoli Kreegan, Roland z szacunkiem służy jako generał w armii umiłowanej żony, Katarzyny. Niebawem wojny się zakończą, a oni powrócą do Enroth. Jednak wcześniej muszą zdecydować, co stanie się z Erathią i jej tronem.
Specjalność:
Zbrojni:
Kontrolowani przez bohatera zbrojni oraz krzyżowcy uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu czwartego.
Umiejętności początkowe:
Podstawowe
Dowodzenie
Podstawowy
Płatnerz
Dodatkowe:
Brak czaru Brak machiny
Powrót do góry
Katarzyna
rycerz, człowiek, kobieta
Biografia:
Jako panująca królowa Erathii, Katarzyna nadal walczy o bezpieczeństwo granic swego królestwa i przywrócenie porządku zbudowanego przez jej ojca. Poparcie dla jej działań spada jednak w miarę jak kraj i jego mieszkańcy męczą się tą nieustającą walką.
Specjalność:
Zbrojni:
Kontrolowani przez bohatera zbrojni oraz krzyżowcy uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu czwartego.
Umiejętności początkowe:
Podstawowe
Dowodzenie
Podstawowy
Atak
Dodatkowe:
Brak czaru Brak machiny
Powrót do góry
Generał Kendal
rycerz, człowiek, mężczyzna
Biografia:
Po zabójstwie króla Gryphonhearta, generał Morgan Kendal tymczasowo zasiadł na tronie do czasu znalezienia nowego sukcesora. Historia zapamięta go jako jedynego władcę Erathii, który pozwolił na zajęcie stolicy, Steadwick, przez obce wojska.
Specjalność:
Szybkość:
Zwiększa szybkość wszystkich kontrolowancyh jednostek o 2 punkty.
Umiejętności początkowe:
Podstawowe
Dowodzenie
Podstawowe
Finanse
Dodatkowe:
Brak czaru Brak machiny
Powrót do góry
Sir Christian
rycerz, człowiek, mężczyzna
Biografia:
Sir Christian to maminsynek. Jego ojciec już przestał wierzyć w to, że jego syn stanie się kiedyś wielkim wojownikiem.
Specjalność:
Balista:
Atak i obrona kontrolowanej balisty wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu piątego.
Umiejętności początkowe:
Podstawowe
Dowodzenie
Podstawowa
Artyleria
Dodatkowe:
Brak czaru Balista
Powrót do góry
Gelu
łowca, półelf, mężczyzna
Biografia:
Mało wiadomo o Gelu. Został znaleziony i wychowany przez generała Morgana Kendala gdy ten służył pod Katarzyną Ironfist. Obecnie jest przywódcą erathiańskich partyzantów znanych jako Leśna Straż. Mówi się, iż jest pół człowiekiem, pół elfem z Vori.
Specjalność:
Strzelcy:
Pozwala wytrenować kuszników i strzelców oraz leśne elfy i wysokie elfy na strzelców.
Umiejętności początkowe:
Podstawowe
Dowodzenie
Podstawowe
Łucznictwo
Dodatkowe:
Brak czaru Brak machiny
Powrót do góry
Clancy
łowca, krasnolud, mężczyzna
Biografia:
Nie mając chwilowo żadnych zadań zleconych przez lorda Fayette, Clancy postanawia przyłączyć się do poszukiwań Gem.
Specjalność:
Jednorożce:
Kontrolowane przez bohatera jednorożce oraz jednorożce bitewne uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu szóstego.
Umiejętności początkowe:
Podstawowa
Odporność
Podstawowe
Znajdowanie drogi
Dodatkowe:
Brak czaru Brak machiny
Powrót do góry
Gem
czarodziejka/druid, człowiek, kobieta
Biografia:
Służąca królowi Rolandowi Ironfist podczas Wojny o Sukcesję, Gem była jedną z największych czarodziejek, jakie kiedykolwiek widziano na Enroth. Krótko po zapewnieniu sobie przez Rolanda tronu Enroth, Gem wyruszyła na Antagarich.
Specjalność:
Pierwsza pomoc:
Dostaje 5% premii do zdolności Pierwsza pomoc na poziom.
Umiejętności początkowe:
Podstawowa
Mądrość
Podstawowa
Pierwsza pomoc
Dodatkowe:
Błyskawica Namiot medyka
Powrót do góry
Dracon
czarodziej, człowiek, mężczyzna
Biografia:
Przez wielu uważany za magicznego geniusza, Dracon zamierza zostać największym w historii pogromcą smoków. Dlatego też studiuje głównie magię bitewną zaniedbując efektowne sztuczki czynione na pokaz gawiedzi.
Specjalność:
Czarodzieje:
Pozwala wytrenować mnichów i kapłanów oraz magów i arcymagów na czarodzieji.
Umiejętności początkowe:
Zaawansowana
Mądrość
Brak umiejętności
Dodatkowe:
Przyśpieszenie Brak machiny
Powrót do góry
Yog
czarodziej, dżinn, mężczyzna
Biografia:
Yog uczył się wiele lat pod nadzorem czarodziejów z Bracady, ale wolał spędzać czas na szermierce niż na studiowaniu zaklęć.
Specjalność:
Łańcuch piorunów:
Z każdym nowym poziomem czar Łańcuch piorunów staje się silniejszy; wzór:

bazowe obrażenia czaru + bazowe obrażenia czaru * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki.
Umiejętności początkowe:
Podstawowa
Taktyka
Podstawowy
Atak
Dodatkowe:
Brak czaru Brak machiny
Powrót do góry
Xeron
demon, diabeł, mężczyzna
Biografia:
Po tym jak Xenofex został zamordowany, a Lucyfer Kreegan objął władzę, Xeron jako pierwszy pierwszy przysiągł wierność uzurpatorowi. Jako że cieszył się niemałą sławą oraz respektem, inne demony szybko podążyły za jego przykładem.
Specjalność:
Diabły:
Kontrolowane przez bohatera diabły oraz arcydiabły uzyskują +4 punkt ataku, +2 punkty obrony i +1 punkt szybkości wiecej.
Umiejętności początkowe:
Podstawowe
Dowodzenie
Podstawowa
Taktyka
Dodatkowe:
Brak czaru Brak machiny
Powrót do góry
Lord Haart
rycerz śmierci, lisz, mężczyzna
Biografia:
Przywrócony do życia przez swych wyznawców, Lord Haart jest jeszcze potężniejszym wrogiem niż wcześniej.
Specjalność:
Czarni rycerze:
Kontrolowani przez bohatera czarni rycerze oraz upiorni rycerze uzyskują +5 punkt ataku i obrony oraz +10 punktów obrażeń wiecej.
Umiejętności początkowe:
Zaawansowana
Nekromancja
Brak umiejętności
Dodatkowe:
Brak czaru Brak machiny
Powrót do góry
Sandro
nekromanta, lisz, mężczyzna
Biografia:
Sandro studiował nekromancję najpierw pod kuratelą maga, a później lisza, Ethrica. Sandro przeszedł wzdłuż i wszerz całe Enroth i Erathię, a obecnie służy Finneasowi Vilmarowi, przywódcy nekromantów z Deyji.
Specjalność:
Talent magiczny:
Dostaje 5% premii do zdolności Talent magiczny na poziom.
Umiejętności początkowe:
Podstawowa
Nekromancja
Podstawowy
Talent magiczny
Dodatkowe:
Spowolnienie Brak machiny
Powrót do góry
Finneas
nekromanta, lisz, mężczyzna
Biografia:
Chociaż żądza władzy uczyniła z Finneasa Vilmara niezłego nekromantę, wyczucie polityczne oraz talent taktyczny wybitnie mu nie dopisały. Połączył więc swe siły z Sandro, aby piąć się w górę przy jego pomocy.
Specjalność:
Ożywienie:
Z każdym nowym poziomem czar Ożywienie staje się silniejszy; wzór:

bazowe przywrócone punkty życia + bazowe przywrócone punkty życia * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki.
Umiejętności początkowe:
Podstawowa
Nekromancja
Podstawowy
Mistycyzm
Dodatkowe:
Ożywienie Brak machiny
Powrót do góry
Mutare
władca, człowiek, kobieta
Biografia:
Z jej niespotykanym talentem w dowodzeniu smokami na polach bitwy, wielu zauważyło szybki awans Mutare wśród obecnych Suwerenów Nighonu.
Specjalność:
Smoki:
Kontrolowane przez bohatera smoki uzyskują +5 punkt ataku i obrony wiecej.
Umiejętności początkowe:
Podstawowa
Taktyka
Podstawowe
Finanse
Dodatkowe:
Magiczna strzała Brak machiny
Powrót do góry
Mutare Drake
władca, smok, kobieta
Biografia:
Po wypiciu zawartości Fiolki Smoczej Krwi, Mutare stała się prawdziwym smokiem. Niektórzy zastanawiają się czy jej transformacja nie poprzedza nadejścia Ojca Smoków.
Specjalność:
Smoki:
Kontrolowane przez bohatera smoki uzyskują +5 punkt ataku i obrony wiecej.
Umiejętności początkowe:
Podstawowa
Taktyka
Podstawowe
Finanse
Dodatkowe:
Magiczna strzała Brak machiny
Powrót do góry
Ordwald
druid, człowiek, mężczyzna
Biografia:
Ojciec nadał mu imię wojownika, jednak Ordwald odrzucił sztukę walki i poświęcił się magii. Jest starym, lecz potężnym, Czarnoksiężnikiem żyjącym w krainie, gdzie lordowie nie dożywają późnej starości.
Specjalność:
Pogromca:
Zaklęcie Pogromca ma zwiększony efekt, zależny od poziomu jednostki:
  • jednostki 1 poziomu: +4 ataku
  • jednostki 2 poziomu: +3 ataku
  • jednostki 3 poziomu: +2 ataku
  • jednostki 4 poziomu: +1 ataku
  • jednostki 5-7 poziomu: brak premii
Umiejętności początkowe:
Podstawowa
Mądrość
Podstawowa
Nauka czarów
Dodatkowe:
Pogromca Brak machiny
Powrót do góry
Kilgor
barbarzyńca, człowiek, mężczyzna
Biografia:
Od kiedy pokonał swego ojca i zajął jego miejsce jako przywódca klanu, Kilgor zdobył wielką sławę w całym Krewlod. Wielu uważa, iż on jako jedyny jest w stanie wygrać Festiwal Życia odbywający się raz na kilka pokoleń.
Specjalność:
Behemoty:
Kontrolowane przez bohatera behemoty oraz starożytne behemoty uzyskują +5 punkt ataku i obrony oraz 10 punktów obrażeń wiecej.
Umiejętności początkowe:
Zaawansowany
Atak
Brak umiejętności
Dodatkowe:
Brak czaru Brak machiny
Powrót do góry
Boragus
barbarzyńca, ogr, mężczyzna
Biografia:
Specjalne zdolności Winstona Boragusa w dowodzeniu ogrami zaprowadziły go daleko w jego pogoni za potęgą.
Specjalność:
Ogry:
Kontrolowane przez bohatera ogry oraz ogry szamani uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu czwartego.
Umiejętności początkowe:
Podstawowy
Atak
Podstawowa
Taktyka
Dodatkowe:
Brak czaru Brak machiny
Powrót do góry
Adrienne
wiedźma, człowiek, kobieta
Biografia:
Z palącym pragnieniem rośnięcia w siłę i ochrony ojczyzny, Adrienne zaryzykowała bycie społecznym wyrzutkiem i znienawidzoną przez własny naród dla swoich pasji.
Specjalność:
Magia ognia:
Zaczyna mając zdolność Magia ognia na poziomie eksperta.
Umiejętności początkowe:
Podstawowa
Mądrość
Ekspert
Magia ognia
Dodatkowe:
Inferno Brak machiny
Powrót do góry