Ostatnio na naszym forum

  • Zbrojni krzyżowcy szkielety i kościeje
    Autor: Tabris, napisano 18 listopada 2017 Przejdź
  • Pytania i problemy
    Autor: Begrezen, napisano 15 listopada 2017 Przejdź
  • Problem z Lobby
    Autor: michal1410, napisano 14 listopada 2017 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • StarcieWygnanych:ŚwiętoGównicy
    Autor: PanJan, dodano 31 października 2017 Zobacz
  • XXI w.(multi)
    Autor: michal1410, dodano 27 października 2017 Zobacz
  • Czas Apokalipsy
    Autor: czajaj@wp.pl, dodano 16 października 2017 Zobacz

Armie startowe

Każdy heros, nieważne na jakim poziomie i jak bardzo obładowany artefaktami, wiele nie zdziała bez swojej armii. Zarówno bohater startowy, jak i bohaterowie do wynajęcia w tawernie, będą mieli przy sobie garstkę żołnierzy. Prawdopodobieństwo, że pod wodzą bohatera będzie tylko jeden oddział wynosi 9%. Dwa oddziały są bardziej prawdopodobne - szansa na start z nimi to aż 69%. Czasami zdarza się również, że heros będzie miał ze sobą nawet trzy oddziały - prawdopodobieństwo takiej sytuacji wynosi 22%.
Zwykle trzy oddziały oznaczają trzy różne poziomy jednostek, ale są wyjątki od tej reguły. Bohaterowie - specjaliści w jednostkach 1. poziomu będą startować dowodząc wyłącznie oddziałami pierwszo poziomowymi, specjaliści 2. poziomu będą mieli ze sobą wyłącznie drugopoziomowców, natomiast specjaliści 3. poziomu będą dowodzić zarówno pierwszo, jaki i trzeciopoziomowcom. Ponadto, warto zaznaczyć, że machiny bojowe zastępują jednostki drugiego poziomu.
Poniższa tabela zawiera szczegółowe zestawienie armii startowych dla konkretnych herosów.

Frakcja Klasa Bohaterowie Armia startowa
Rycerze Orrin, Lord Haart, Sorsha, Sylvia, Tyris, Sir Mullich 10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryfy
Valeska 4-7 łuczników, 4-7 łuczników, 4-7 łuczników
Edric 10-20 pikinierów, 2-3 gryfy, 2-3 gryfy
Christian 10-20 pikinierów, 2-3 gryfy, balista
Klerycy Adela, Cuthbert, Adelaide, Ingham, Sanya, Loynis, Caitlin 10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryfy
Rion 10-20 pikinierów, 2-3 gryfy, namiot medyka
Łowcy Mephala, Jenova, Ryland, Thorgrim, Clancy, Kyrre 12-24 centaurów, 3-5 krasnoludów, 3-6 leśnych elfów
Ufretin 3-5 krasnoludów, 3-5 krasnoludów, 3-5 krasnoludów
Ivor 12-24 centaurów, 3-6 leśnych elfów, 3-6 leśnych elfów
Druidzi Coronius, Uland, Elleshar, Malcom, Melodia, Agar, Aeris 12-24 centaurów, 3-5 krasnoludów, 3-6 leśnych elfów
Gem 12-24 centaurów, 3-6 leśnych elfów, namiot medyka
Alchemicy Thane, Neela, Fafner, Rissa, Iona 30-40 gremlinów, 3-5 gargulców, 2-3 golemy
Piquedram 3-5 gargulców, 3-5 gargulców, 3-5 gargulców
Josephine 30-40 gremlinów, 2-3 golemy, 2-3 golemy
Torosar 30-40 gremlinów, 2-3 golemy, balista
Czarodzieje Astral, Halon, Serena, Daremyth, Theodorus, Solmyr, Cyra, Aine 30-40 gremlinów, 3-5 gargulców, 2-3 golemy
Demony Rashka, Marius, Octavia, Nymus 15-25 chochlików, 4-7 gogów, 3-4 piekielne ogary
Ignatius 15-25 chochlików, 15-25 chochlików, 15-25 chochlików
Calh 4-7 gogów, 4-7 gogów, 4-7 gogów
Fiona 15-25 chochlików, 3-4 piekielne ogary, 3-4 piekielne ogary
Pyre 15-25 chochlików, 3-4 piekielne ogary, balista
Heretycy Ayden, Xyron, Axsis, Olema, Calid, Ash, Zydar, Xarfax 15-25 chochlików, 4-7 gogów, 3-4 piekielne ogary
Rycerze śmierci Vokial, Moandor, Tamika, Isra, Clavius 20-30 szkieletów, 4-6 ożywieńców, 4-6 zjaw
Galthran 20-30 szkieletów, 20-30 szkieletów, 20-30 szkieletów
Straker 4-6 ożywieńców, 4-6 ożywieńców, 4-6 ożywieńców
Charna 20-30 szkieletów, 4-6 zjaw, 4-6 zjaw
Nekromanci Septienna, Aislinn, Sandro, Nimbus, Thant, Xsi, Vidomina, Nagash 20-30 szkieletów, 4-6 ożywieńców, 4-6 zjaw
Władcy Dace, Damacon, Gunnar, Synca 30-40 troglodytów, 4-6 harpi, 3-4 złe oczy
Shakti 30-40 troglodytów, 30-40 troglodytów, 30-40 troglodytów
Lorelei 4-6 harpi, 4-6 harpi, 4-6 harpi
Ajit 30-40 troglodytów, 3-4 złe oczy, 3-4 złe oczy
Arlach 30-40 troglodytów, 3-4 złe oczy, balista
Czarnoksiężnicy Alamar, Jaegar, Malekith, Jeddite, Geon, Deemer, Sephinroth, Darkstorn 30-40 troglodytów, 4-6 harpi, 3-4 złe oczy
Barbarzyńcy Yog, Shiva, Krellion, Crag Hack 15-25 goblinów, 5-7 wilczych jeźdźców, 4-6 orków
Gretchin 15-25 goblinów, 15-25 goblinów, 15-25 goblinów
Tyraxor 5-7 wilczych jeźdźców, 5-7 wilczych jeźdźców, 5-7 wilczych jeźdźców
Jabarkas 15-25 goblinów, 4-6 orków, 4-6 orków
Gurnisson 15-25 goblinów, 4-6 orków, balista
Magowie bitewni Gird, Vey, Dessa, Terek, Zubin, Gundula, Oris, Saurug 15-25 goblinów, 5-7 wilczych jeźdźców, 4-6 orków
Władcy bestii Tazar, Alkin, Broghild 10-20 gnolli, 4-7 jaszczuroludzi, 2-4 ważki
Drakon 10-20 gnolli, 10-20 gnolli, 10-20 gnolli
Wystan 4-7 jaszczuroludzi, 4-7 jaszczuroludzi, 4-7 jaszczuroludzi
Korbac 10-20 gnolli, 2-4 ważki, 2-4 ważki
Bron 10-20 gnolli, 0-3 ważki, 4-7 bazyliszków
Gerwulf 10-20 gnolli, 2-4 ważki, balista
Wiedźmy Mirlanda, Rosic, Voy, Merist, Styg, Andra, Tiva 10-20 gnolli, 4-7 jaszczuroludzi, 2-4 ważki
Verdish 10-20 gnolli, 2-4 ważki, namiot medyka
Wędrowcy Thunar, Ignissa, Erdamon, Fiur 15-25 nimf, 3-5 żywiołaków powietrza, 2-3 żywiołaki wody
Pasis, Monere 15-25 nimf, 3-5 żywiołaków powietrza, 2-3 żywiołaki powietrza
Lacus, Kalt 15-25 nimf, 3-5 żywiołaków wody, 1-2 żywiołaki wody
Elementaliści Luna, Brissa, Labetha, Ciele, Inteus, Aenain, Gelare, Grindan 15-25 nimf, 3-5 żywiołaków powietrza, 2-3 żywiołaki wody